44. Mijn laatste volle dag in Japan

5 mei 2019 - Adachi, Japan

Ook op mijn laatste dag heb ik met Chris afgesproken. Deze keer in Asakusa omdat ik nog de allerlaatste souvenirs moet halen. Dit duurde niet zo heel lang en daarna gingen we natuurlijk weer terug naar Akihabara. Ik moet nog een koffer kopen voor alle souvenirs die ik heb gekocht. Het past niet meer in mijn rugzak, dus dan maar een aparte koffer hiervoor kopen. Chris wilde nog een paar figurine winkels checken, want misschien wil hij er eentje van de Avengers kopen.

Te veel souvenirs

Na weer de hele dag te hebben gespendeerd in Akihabara gingen we naar Ichiran toe. Ik wilde daar mijn laatste avondmaal eten, omdat het verdomd lekker is. Ik nam er een typisch Japans drankje er bij, wat je op een vreemde manier moet openmaken. Je moet met een stukje plastic op de dopdrukken en daarna valt er een knikker in het flesje. De knikker moet er voor zorgen dat er geen vloeistof uit flesje kan vallen, mocht het omvallen. De ramen was zoals gewoonlijk erg lekker en ik was weer voldaan. Morgen vlieg ik weer terug richting Nederland en daar heb ik ook wel behoefte aan. Hoe leuk ik het hier ook heb, ik heb toch wel een beetje heimwee op het moment. Ik mis mijn vrienden en familie, dus zes weken is lang genoeg geweest voor mij. Nu alles inpakken en klaarmaken voor de reis terug!

RamuneIchiran Asakusa

1. Imke:
    5 mei 2019
    Hele goeie terugreis en tot gauw!😘
  2. Amos:
    5 mei 2019