41. Shinjuku & Ueno

2 mei 2019 - Adachi, Japan

De dag begon laat deze keer. Ik ging pas rond 14.00 weg samen met Mike, dus het wordt helaas een niet al te groot verhaal. We gingen richting Shinjuku en het weer zat enorm tegen. Opeens ging het stortregenen en dit verknalde eigenlijk onze plannen. We waren van plan om te gaan shoppen want morgen is het de volle laatste dag in Japan voor Mike. We kochten een paraplu om een beetje normaal rond te lopen, maar het regende simpelweg te hard. Trouwens, als je ooit naar Shinjuku gaat bereid je goed voor op de drukte op het station. Het is de grootste en drukste station ter wereld en het is er nog gekker dan een gekkenhuis. Je kan heel snel verdwaald raken hiero, dus bereid je goed voor.

Shinjuku

Door de regen schuilde even in 1 van de vele wolkenkrabbers en besloten we te wachten op Sebas. Sebas wilde graag met ons mee eten in Ueno. We waren van plan om bij Ichiran te eten en aangezien Mike & Sebas daar nog niet zijn geweest, besloten we daar te eten. Dit keer zat er geen varkensvlees in de kom, maar gestoofd vlees. Het was erg lekker, maar ik denk toch dat varkensvlees net iets beter is.

Ichiran Ueno

Na de maaltijd gingen we terug richting het hostel en daar heb ik voor de rest van de avond wat gesocialized met de mensen in de lounge area. Een simpele, maar erg gezellige dag. Morgen ontmoet ik Chris weer, de Deen die ik heb ontmoet in Osaka. We gaan samen Akihabara verkennen en misschien nog wat dingetjes kopen.